خانه
محصولات
درباره ما
تور کارخانه
کنترل کیفیت
با ما تماس بگیرید
درخواست نقل قول
اخبار
Dongguan Kaimiao Electronic Technology Co., Ltd
خانه محصولاتدرب سوپاپ برق

درب اتوماتیک درب اتوماتیک درب های اتوماتیک درب اتوماتیک متناسب با Honda Gienia 2017

چین Dongguan Kaimiao Electronic Technology Co., Ltd گواهینامه ها
چین Dongguan Kaimiao Electronic Technology Co., Ltd گواهینامه ها
سلام فلورانس ما یک tailgate را در Hyundai Tucson آزمایش کرده ایم. ما دریافتیم که کیفیت محصول خوب است

—— بولکار

آنها محصولات بهترین هستند در بازار ما از شرکت های دیگر استفاده می شود. خدمات پشت سر هم حرفه ای است

—— آقای نولان

چت IM آنلاین در حال حاضر

درب اتوماتیک درب اتوماتیک درب های اتوماتیک درب اتوماتیک متناسب با Honda Gienia 2017

Anti - Pinch Automatic Car Door Closer Car Door Replacement Parts Fit Honda Gienia 2017
Anti - Pinch Automatic Car Door Closer Car Door Replacement Parts Fit Honda Gienia 2017 Anti - Pinch Automatic Car Door Closer Car Door Replacement Parts Fit Honda Gienia 2017 Anti - Pinch Automatic Car Door Closer Car Door Replacement Parts Fit Honda Gienia 2017

تصویر بزرگ :  درب اتوماتیک درب اتوماتیک درب های اتوماتیک درب اتوماتیک متناسب با Honda Gienia 2017

جزئیات محصول:
محل منبع: چین
نام تجاری: KaiMiao
گواهی: 3C, TS16949, ISO
شماره مدل: KM-HG101
پرداخت:
مقدار حداقل تعداد سفارش: 1 کامپیوتر
قیمت: Negotiable
جزئیات بسته بندی: 4 عدد در یک جعبه کارتن
زمان تحویل: 3-7 روز کاری پس از سپرده
شرایط پرداخت: D / A، D / P، T / T، PayPal
قابلیت ارائه: مجموعه 20000 در هر ماه
توضیحات محصول جزئیات
مدل ماشین: هوندا جینیا سال: 2017
تابع: دوباره جذب ثانویه، ضد کلمپ، ایمنی قفل و غیره موتور: ژاپن وارد شده Mabuchi موتور
نیروی دنده: دنده آلیاژی قوی گیربکس: مواد پلی اتیلن
برجسته:

,

,

bmw soft close doors

هوندا گینیا 2017 درب اتوماتیک الکتریکی، درب های الکتریکی ضد ضربه

نیروی کامل به بازار درب ورودی الکتریکی

در 24 اکتبر، در موضوع "هوش، ساخت، شخصیت، تلفیق" نمایشگاه فناوری خودرو در پایه هوشمند جدید Dongguan درخشش خواهد داشت. صفحه نمایش بزرگ صفحه نمایش، درب مکش برق، درایو میل، Xiaofang را نشان می دهد. رسانه های جریان، سیستم کنترل از راه دور تلفن همراه، دسترسی راحت، سیستم چهار بعدی 360، مجموعه ای از محصولات مانند چراغ فضایی و غیره معرفی شده و تجربه در محل است. و این نشان می دهد که آن را شروع کرده است خود را در بازار پس از فروش .

یک پایه صنعتی جدید و راه اندازی محصول، من از شما دعوت می کنم که شاهد لحظه ی حیاتی این تجمع باشد. خوش آمدید به تمام مهمانان. پس از 3 سال طرح و توسعه عمیق، KaiMiao آماده است، آیا این درک جدیدی از محصول است ، این نیز یک سرمایه گذاری بزرگ در تمام جنبه های تحقیق و توسعه شرکت، و یا تجزیه و تحلیل عمیق از کل صنعت، محصولات مطمئنا نیازهای پس از فروش را تامین کند.

مرکز نوآوری های ساختمانی برای مرکز تولید الکترونیک خودرو، جنگل کای مایائو تکنولوژی، جزئیات دقیق طرح کلی و جهت محصول را توضیح داده است، تکنولوژی کای مئوئو در ناوبری وسایل نقلیه، ترافیک ضبط شده و نظارت بر فشار هوا، ورود هوشمند، درب ورودی برق ، بالابر هیدرولیکی برق، نیروی کامل در محصولات خودروی optoelectronic، با استفاده از فن آوری نوآورانه برای ایجاد بوتیک صنعت، افسانه ایجاد بازار پست.

شبکه تلفن همراه، تکنولوژی KaiMiao متعهد به ساخت یک محصول شبکه تلفن همراه است، در ماشین، شما فقط نیاز به اتصال تلفن همراه خود را به سوکت USB. استفاده از شبکه وسیله نقلیه می تواند تحقق یابد، هیچ جریان اضافی شارژ، به اشتراک گذاری با تلفن همراه ترافیک، اجازه دهید هر ماشین با محصولات KaiMiao محصولات هوشمندانه، پیشرفته تر و ایمن تر است.

دسترسی هوشمندانه به الهام از طراحی محصول تسلا، دستیابی هوشمندانه به محصولات کلاس، به اندازه کافی اعتماد به نفس کامل است، انقلاب تکنولوژیکی نوآورانه را به ارمغان بیاورد، صاحب ماشین مجبور نیست که هیچ کاری انجام دهد، تا زمانی که کلید ماشین را با دل خود حمل کنید وسیله نقلیه می تواند به طور خودکار باز می شود زمانی که وسیله نقلیه به محدوده خاصی می رسد.

درب مکش الکتریکی، درب الکتریکی سریع، پایدار و ارزان است. در حال حاضر، درب های مکش درب الکتریکی به طور کامل، از جمله نیسان، اقتباس شده اند. گوانگ بن، Dongfeng هوندا، کای چن و بسیاری از مدل های دیگر، بعدا، فولکس واگن، فورد و تعدادی از مدل های محصول ذکر شده است.

راه حل کلی وسیله نقلیه جدید انرژی با انفجار وسایل نقلیه انرژی جدید به عنوان ارائه دهنده سه سیستم مدیریت انرژی برای وسایل نقلیه جدید انرژی. در حال حاضر مدیریت داده های بزرگ و قرار دادن آن در عمل.

مزایای درب مکش الکتریکی

  • ایمنی

اجتناب از خطرات امنیتی ناشی از بسته شدن درب، جلوگیری از تصادفات از بستن درب و غیره. ایمنی پرسنل در خودرو در هر زمان تضمین شده است. در عین حال دامنه جذب مناسب 6 میلی متر، بسته شدن این منطقه به آسانی قابل جلوگیری نخواهد بود و می تواند به طور موثر درب را خاموش کند، کاربران امن تر و امن تر هستند.

  • هوشمندانه

فقط یک فشار ساده برای درب، درب را به سمت سیستم نیمه قفل شده فشار دهید تا کارهای باقیمانده را انجام دهد. فرایند بستن درب بدون هیچ مانعی و تکمیل صاف کار. آزادی دست نیز قابلیت اطمینان را تضمین می کند قفل درب

  • سلامتی

هنگامی که ماشین ماشین را لمس کند، شروع به بسته شدن درب و کشیدن آن می کند. بدون نیاز به تحمل "کابوس" قدرت بزرگ در بستن درب، فرایند قفل درب باعث می شود مردم راحت و بدون سر و صدا احساس می شود. بی اعتنایی به سر و صدا با صدای بلند خسته کننده کاربران را با تضمین سلامت به کاربران ارائه شده است.

  • ظرافت

به آرامی درب را ببندید و یک لمس نور بی نظیر را تجربه کنید. خوشبختانه سر و صدای خسته کننده باعث افزایش راحتی می شود و حرکت و صدا را با شکوه تر انجام می دهد. در اتاق مکش، کاربران با تجربه راحت و ظریف ماشین را فراهم می کنند.

  • افتخار

به عنوان یک ویژگی از اتومبیل های لوکس، در حال حاضر در مرسدس بنز S، سری BMW7، Maybach، Bentley و مدل های دیگر استفاده می شود، هنگامی که درب بسته نیست، درب به طور خودکار کشیده خواهد شد تا زمانی که کاملا بسته است. روند قفل درب باعث می شود مردم احساس راحتی می کنند و صدای بسیار روشن است. یک تجربه ویژه در فضای بالا پایان.

اطلاعات تماس
Dongguan Kaimiao Electronic Technology Co., Ltd

تماس با شخص: Carroll Chan

تلفن: +8613532848886

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)