پیام فرستادن
خانه
محصولات
درباره ما
تور کارخانه
کنترل کیفیت
با ما تماس بگیرید
درخواست نقل قول
اخبار
Dongguan Kaimiao Electronic Technology Co., Ltd
خانه اخبار

کیت بالابر الکتریکی دم دستی KAIMIAO با کنترل از راه دور

چین Dongguan Kaimiao Electronic Technology Co., Ltd گواهینامه ها
چین Dongguan Kaimiao Electronic Technology Co., Ltd گواهینامه ها
سلام فلورانس ما یک tailgate را در Hyundai Tucson آزمایش کرده ایم. ما دریافتیم که کیفیت محصول خوب است

—— بولکار

آنها محصولات بهترین هستند در بازار ما از شرکت های دیگر استفاده می شود. خدمات پشت سر هم حرفه ای است

—— آقای نولان

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
کیت بالابر الکتریکی دم دستی KAIMIAO با کنترل از راه دور
آخرین اخبار شرکت کیت بالابر الکتریکی دم دستی KAIMIAO با کنترل از راه دور

کیمیائو دم دم برق کیت بالابر با کنترل از راه دور

امروزه مارک های درب عقب برقی زیادی در بازار وجود دارد.قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش متفاوت است.پس چرا درب عقب برقی KaiMiao خود را انتخاب کنیم؟

عملکرد محصول:

  • عملکرد حافظه قد

  • چندین روش برای باز کردن control کنترل از راه دور با دکمه کلید ، دکمه داشبورد ، دکمه سوئیچ درب عقب

  • ضد خرج کردن هوشمند

  • قفل مکش هوشمند lock قفل لچ / قفل مکش بالایی / قفل مکش OEM

  • صدای هشدار باز / بستن

  • نصب غیر مخرب

  • سنسور ضربه (اختیاری)


مشخصات محصول:

بدنه جعبه ما از دستگاه اندازه گیری ماشین بازدارنده شعله درجه ABS + PC استفاده می کند ، از بهترین صفحه مدار موجود در بازار استفاده می کند ، تضمین می کند که جعبه کنترل به دلیل شرایط سخت مختلف در هنگام کار با چگالی بالا باعث خطاهای عملکرد نخواهد شد.نه تنها این ، نرم افزار موجود در جعبه کنترل ما توسط خود ما توسعه داده شده است تا اطمینان حاصل شود که برنامه برای مدل های مختلف مناسب است ، همچنین یک جک کارت SD باقی مانده است تا در هر زمان ، اگر صاحب آن را داشته باشد ، نیازهای مالک را برای برنامه برآورده کند. الزامات رویه ای برای درب عقب ، آنها می توانند توسط خودشان ارتقا یابند.

 

قطب های ما با استفاده از بهترین مواد (آلیاژ آلومینیوم) موجود در بازار تولید می شوند.هر قطب پنج آزمایش ما را انجام می دهد (آزمون ضد آب ، آزمون اسپری نمک ، آزمایش دمای بالا ، آزمایش دمای پایین ، آزمایش دمای بالا و پایین) قبل از حمل و نقل.چه هوای سرد باشد و چه گرمای بیش از حد ناشی از حرکت تکیه گاه ها ، تأثیری در قطب های ما نخواهد داشت ، بنابراین در هنگام استفاده مشتریان از محصولات ما ، به دلیل پیر شدن یا ضعیف شدن تکیه گاه ها ، درب عقب ناپایدار نخواهد بود.

 

ما برای اطمینان از عدم عملکرد صحیح محصول به دلیل ضعف تماس سیم کشی ، از سیم سیم مسی خالص استفاده می کنیم.و یک پلاگین لاستیکی ضد آب به مهاربند اضافه می شود ، مهم نیست که باد باشد یا بارانی باشد ، آب به سیم برق وارد نمی شود و باعث آسیب به محصول می شود.

 

نصب غیر مخرب:

از سوراخ نصب قفل اتومبیل برای نصب استفاده کنید ، بیشتر مدل ماشین بدون نیاز به قطع سیم ، دوشاخه و بازی است ، برنامه نصب با ماشین اصلی مغایرت ندارد ، برای ماشین شما بسیار ایمن است.

خدمات پس از فروش:
چه یک مشتری واحد باشد و چه نماینده ما ، خدمات پس از فروش ما همیشه یکسان است.این که آیا این یک مشکل در نصب است یا یک محصول ، ما ظرف 24 ساعت پاسخ خواهیم داد و آن را برطرف خواهیم کرد.

 

اصل ضد گیره درب عقب برقی:

اصل ضد بستن این است که ECU سرعت موتور را کنترل می کند.وقتی درب عقب با موانعی روبرو می شود ، سرعت موتور به زیر حد تعیین شده می رسد.در همین زمان ، مصرف جریان موتور افزایش یافته و منبع تغذیه موتور معکوس می شود ، به طوری که صندوق عقب حرکت می کند.ساختار اصلی درب عقب برقی دو میله محرک راننده است.میله رانندگی از یک لوله داخلی و یک لوله خارجی تشکیل شده است.موتور و چرخ دنده در لوله داخلی یک اسپیندل رزوه ای را هدایت می کنند.دوک نخ روی مهره پیچ که به داخل لوله خارجی ثابت شده است حرکت می کند.با توجه به عملکرد پیشرانه الکتریکی ، اسپیندل الکتریکی داخل پروپ عملکرد فنر صندوق عقب را بر عهده دارد.محصولات درب عقب برقی واجد شرایط باید عملکرد هوشمند شناسایی موانع و ترمز اضطراری را داشته باشند.هنگامی که درب عقب با مانعی روبرو می شود می تواند به طور خودکار جمع شود تا از سوختن موتور جلوگیری کند و از خرج شدن تصادف یا آسیب دیدن خودرو جلوگیری شود.

 

آخرین اخبار شرکت کیت بالابر الکتریکی دم دستی KAIMIAO با کنترل از راه دور  0

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به ما خوش آمدید:

واتس اپ: +8613423189468

ویچات: 13423189468

پست الکترونیکی: info@kaimiao-group.com

علی بابا: kaimiao.en.alibaba.com

وب سایت: www.powertailgateliftkits.com / www.kmautospace.com

میخانه زمان : 2020-08-21 10:49:14 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Dongguan Kaimiao Electronic Technology Co., Ltd

تماس با شخص: Miss. Cynthia Deng

تلفن: 13790160972

فکس: 86-0769-82198610

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)